2013. augusztus 4., vasárnap

1,6 vintage speed - 1,6 turbo - blokk mosás előtt

A főtengely, illetve a blokk összefűzéséig párhuzamosan készül a két 1,6-os motor, mivel alig több idő egyszerre két motoron elvégezni ugyanazokat a lépéseket, mint 1 példányon, így haladósabb a munka. Aztán idővel elkülönül majd a 2 munka, mert míg a klasszikus 2 karbis ezerhatost összerakni rutinból megy, addig a feltöltős kivitelben van kihívás és plusz munka bőven.
Első lépés a blokkok megtisztítása, de ezt az első lépést megelőzi egy még elsőbb lépés: A blokkokon el kell végezni minden forgácsolási munkát, hogy a tiszta motorokba már ne kerülhessen semmilyen fémforgács. Ez a turbós motornál csupán a full flow olajrendszer kiépítéséhez szükséges módosításokat jelenti, hiszen eleve egy vékony pálcás, nagy olajhűtős motorról beszélünk. Itt teszem hozzá, hogy az a "csak" az előző mondatomban, kicsit optimista volt, hiszen van vele meló bőven: Full flow. És amiről korábban nem írtam, az a legszörnyűbb az egészben, hogy a megmunkálási dugót kivéve, nem olyan egyszerű kialakítani az M16x1,5 menetet. A probléma az, hogy a járatba bekukkantva van egy lépcsős szűkület, ami ráadásul nem központos a furat külső, nagyobb átmérőjű részével. Szóval pisztolyfúróval igazi kihívás a blokk megrepesztése nélkül abszolválni a feladatot.
Szóval, a forgácsolási munkákat a Vintage Speed motornál kezdtem, hogy egy szintre hozzam a két motort a tisztítás előtt. Korábban már elvégeztem az M10-es tőcsavarok átperselyezését M8-ra: Perselyezés. Igen, de az egyik menet problémás volt, mert már perselyezték Helicoil menetjavítóval, amibe rosszul csavarták bele a tőcsavart, így a menet sérült. Amikor megpróbáltam a menetjavítót kitekerni (Ami pont arról híres, hogy nem olyan egyszerű kiszedni), akkor az kettétört. A első feladat tehát a maradék kibányászása volt. Sikerült:


Ezután már csak az volt a probléma, hogy a kiszakadt menetbe már nem lehetett M12x1,5 menetet fúrni, ami a perselyekhez kell, így M14x1,5 került a blokkba, amihez egyedi persely készül. Ha már a menetfúrónál tartunk, akkor az olajvisszavezetés dugójába is került egy M6 menet, hogy egyszerűbb legyen azt kihúzni.


Végül az olajhűtő felfogatási pontjainak átalakítása következett, hogy a kicsi és hűtőlevegő útjában álló hűtőt a nagyobb, eltolt változatra cserélhessük.


Most már "ugyanolyan" a 2 blokk, mindkettőből a full flow rendszer M16x1,5 menete hiányzik, ami után jöhet a mosás, amit úgy utálok.

1 megjegyzés:

  1. I am Mariam used every single spell worker on the internet, spent untold amounts of money and discovered they are all fakes...i was the fool though; doing the same thing over and over again and expecting different results. In the end, I decided that I wanted a tarot reading to know what my future held for me; I contacted a woman who lives locally to me and she told me about a man named (Priests Abija); he does not advertise on the internet, has another job for income, has no set prices, makes no false promises and refuses to help anyone that cannot be helped and even helps for free sometimes, he will give you proof before taking money. He is a wonderful man and he was the only person who actually gave me real results. I really hope he doesn't mind me advertising his contact on the internet but I'm sure any help/ extra work will benefit him.contact him here as (518) 303-6207 or spirituallighthealing101@live.com He travel sometimes.i cant give out his number cos he told me he don’t want to be disturbed by many people across the world..he said his email is okay and he’ will replied to any emails asap,love marriage,finance, job promotion ,lottery Voodoo,poker voodoo,golf Voodoo,Law & Court case Spells,money voodoo,weigh loss voodoo,any sicknesses voodoo,Trouble in marriage,HIV AIDS,it's all he does Hope this helps everyone that is in a desperate situation as I once was; I know how it feels to hold onto something and never have a chance to move on because of the false promises and then to feel trapped in wanting something
    more.

    VálaszTörlés