2013. augusztus 17., szombat

1,6 vintage speed - 1,6 turbo - blokk mosás előtt 2

Legutóbb a 2 motornál a Full flow rendszer olajvisszavezetésének kialakítása maradt el, amit most pótoltam mindkét blokkon:


A turbós motornál ezzel mindennel meg is volnánk, de a régi F-es blokkon még találtam feladatot, mert korábban a nagy szállítású M8-as tőcsavarokhoz gyártott pumpa csak M6-os csavarokkal volt lefogatva. Mostantól ebben a blokkban is M8-as menetek rögzítik az olajpumpát:


A tuning motorok esetében gyakran akadnak forgácsolási feladatok, amit jól mutat a 2 motor utáni helyzet motorszerelő-állvány alatt. Takarítás következik.


Nem csak piszkált, hanem széria motoroknál is érdemes a motor megtisztítása, összeszerelése előtt az összes menetet ellenőrizni. A turbós motornál nem volt gond, viszont a Vintage Speed blokknál találtam meghalt meneteket:


A javítást az előző blogomon már bemutatott Würth menetjavító rendszerével végeztem. Nem álltam neki ismételten fotózni, úgyhogy benyomom ide a régi képeket a menetjavítás menetéről:

Sérült menet és a Würth készlet:


Fúrás, perem marás:


Menetfúrás és a javító persely:


A persely beépítése mángorlással és a javított menet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése