A turbós motornál ezzel mindennel meg is volnánk, de a régi F-es blokkon még találtam feladatot, mert korábban a nagy szállítású M8-as tőcsavarokhoz gyártott pumpa csak M6-os csavarokkal volt lefogatva. Mostantól ebben a blokkban is M8-as menetek rögzítik az olajpumpát:
A tuning motorok esetében gyakran akadnak forgácsolási feladatok, amit jól mutat a 2 motor utáni helyzet motorszerelő-állvány alatt. Takarítás következik.
Nem csak piszkált, hanem széria motoroknál is érdemes a motor megtisztítása, összeszerelése előtt az összes menetet ellenőrizni. A turbós motornál nem volt gond, viszont a Vintage Speed blokknál találtam meghalt meneteket:
A javítást az előző blogomon már bemutatott Würth menetjavító rendszerével végeztem. Nem álltam neki ismételten fotózni, úgyhogy benyomom ide a régi képeket a menetjavítás menetéről:
Sérült menet és a Würth készlet:
Fúrás, perem marás:
Menetfúrás és a javító persely:
A persely beépítése mángorlással és a javított menet:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése