2013. április 27., szombat

Geri - T2B 1915

Elugrottam Gerihez, hogy a múlt heti motorbeépítést pótoljuk. Komplettíroztuk a motort, beépítettük az elektromos AC-t, a vezérlést kiegészítettük egy nagy áttételű himbasorral, szerelőnyílásokat készítettünk a karbiknak. Miután végeztünk a beépítés előkészületeivel, megebédeltünk, majd betoltuk a mocit a helyére. A motortérbe bekerült egy kartergáz-szellőztető doboz, majd az olajcsere után indítottunk. Kb. fél óra alatt a gyújtás és a karbik beállítása is megtörtént.




Sajnos a 32-es venturik nem készültek el a karbikhoz, így lesz még egy körünk, amikor átdolgozzuk a karbikat, felszereljük a tütéket, és kap a motor egy full flow olajrendszert és egy elektronikus gyújtást. A jelenlegi összeállítás: 1915 ccm hengerűrtartalom, Engle W110 vezérműtengely, 8,2:1 sűrítési viszony, 40/35,5 szelepek, 1,25:1 himbasor, 2db Weber IDF40 karburátor. És ez kb. így megy:

 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése