Húsvét hétvégén felvonatoztam Budapestre, ahol egy teljes szombatot (délelőtt 9-től éjjel 1-ig) szántunk rá Zoli Old school German style 1302-es bogarára.
Első lépésként a kikaptuk a hátsó torziós rugókat és beépítettük a 25,5 mm-es Porsche rudakat.
Miután beállítottuk hátul az autó magasságát, következett a váltóharang faragása, hogy alkalmas legyen a 228-as lendkerék és kuplung fogadására.
Ahogy a fenti képen látszik, bekerült a Cup Brace is a gépbe, aminek a beépítése egyszerűnek tűnhet, de ha korrekt módon szeretnénk a helyére rakni, akkor rabolja az időt a művelet. A motor kiszerelése és a csápos emelő meg szinte kötelező a művelethez.
Ha már a kezünkbe került a hegesztő, akkor faragtunk egy Gene Berg-féle váltórögzítést is a váltóvillára.
Jó és szép autó lesz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése