2013. április 22., hétfő

Egy kis komfort

Ha egy motort a csinálok a szerelő-állványon, akkor az állványt szeretem a garázs közepére tolni. Így nem csak az a lehetőség adott, hogy a blokkot a saját tengelye körül tudom forgatni az állványon, hanem körbe is tudom azt járni. De egy idegesítő dolog mindig akadt: A szerszámok és szerelési anyagok, amikkel nem tudtam mit kezdeni, mert vagy túl messze voltak a satupadon, vagy az állvány és a blokk szabad felületeire tettem. Egyik sem túl szerencsés.
A fenti okok miatt készítettem az állványra egy fület, amire felakasztható egy box a munkához szükséges kellékek elhelyezésére. A műanyag dobozból akkorát választottam, hogy a kis benzines kannám is beleférjen, így ha próbaindításhoz, járatáshoz felszerelem az 1/3 váltóharangot az önindítóval, akkor az üzemanyagot is kulturáltan el tudom helyezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése