2013. november 14., csütörtök

Exek - buszok

A gépemen turkáltam a régi képeim között amikor rábukkantam az egyik buszom fotójára, aztán a másikra. Hogy is volt ez velem meg a buszokkal?! Az első egy doka volt, amit egy haverom vett mocskosan olcsón, majd 1-2 év letámasztás után tovább passzolt nekem. Elsőre nem tűnt nagy számnak, de nem volt egy rossz alap.


Aztán képbe került egy T1 kombi, így a dokának mennie kellett. De jó helyre került, egy ismert bogarasnál készül hihetetlen minőségben. Szóval, a T1-nél tartottunk. Megvettem, aztán kb. 2 évet állt nálam. A 2 év alatt vettem hozzá pár bontott alkatrészt: nyitható ablakot, első üléssort, VW emblémát, lámpákat. Lassan befutottak az új fékmunkahengerek és 1-1 javítóelem is. Végül úgy döntöttem, hogy eladom és inkább a bogárra összpontosítom az erőforrásaimat. Eladás előtt azért dobtam még bele egy keskenyített állítható hídtestet és 4 polírozott Rader felnit.


Lassan, de ez az autó is készül a Buggarage műhelyében. Még a T1-hez tartozik a harmadik buszféleség amit birtokoltam. Amikor megvettem a T1-est, az egyik haverom (aki azóta már szintén buszos) szólt, hogy Ausztriában tud egy ilyen buszt szétrohadva ingyen. Elmentünk hát érte, kivágtunk 3 fát, lebontottunk egy kerítést, kiástuk a vasat a földből és elhoztuk alkatrésznek ezt a zombit:


Ahogy írtam, ez az autó alkatrésznek jött, így a sorsa megpecsételődött. Ennyit a buszos múltamról. A jövő meg ki tudja mit hoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése