A legutóbbi Vintage Speed motorról szóló posztban említésre került egy másik motor hengerfejeinek a szétszedése is. A szóban forgó motor egy 1776-os tuning motor lesz, ami kívülről eredetinek kell, hogy kinézzen.
Az alap az autó (Karmann Ghia) eredeti motorja ami már túl van a gépmunkán és kész az 1,8-as hengerek fogadására.
A hengerekre 2db teljesen új 36/32 szelepes hengerfej kerül, amiknek a csatornáit még át kell dolgozni. A sűrítési viszony csak annyival nő majd, amennyit a hengerűrtartalom növekedés hoz magával (8,4:1).
Persze komoly kihívás, hogy a gyári kinézetet megtartva növekedjen a teljesítmény, és egy ilyen motornál nem pont azok az alkatrészek működnek jól amik egy hegyes motornál hozzák a lovakat. Az Engel W100 tengely segít majd a töltéscserén. Természetesen új tőkékkel lesznek párosítva.
Hamarosan összeépül.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése