2016. február 8., hétfő

924 - a szállító

Hát igen, én nem az a fajta vagyok aki vitrinbe készít autót. Én szeretem használni azt amim van és ezekkel az öreg autókkal élvezem a közlekedést (mert amúgy nem is szeretek annyira vezetni).
A 924-est is megszerettem, szeretek vele gurulni és találok is rá mindig alkalmat. A leírtakból következik, hogy olykor szállítok is vele ezt azt. A teljesség igénye nélkül kb. 50 km-t utazott a csomagtartóban a T2 pritsche 2 javítóeleme...


... vagy a gépműhelyig vittem vele a typ4 motort...


... vagy a cső-vas-szerelvény bolt közelségének hála pár tábla alu lemez is lógott már ki az autó farából...


... de említhetném a gázpalacktól kezdve a szerszámokon át az élelmiszerekig bármit. Félni nem kell, vigyázok rá, de használom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése