2016. február 4., csütörtök

30 LE Vintage Speed - összepakolás

A kis tuning motor romos hengerfejei korábban átestek a homokszóráson és az új szelepvezetők bekerültek. Következő lépésben a hengerfejes szakműhelyben leellenőrizték őket, marták a szelepüléket és összeszerelték őket új szelepekkel.


Ilyenkor már fel is szokták szórni a fejeket a motorra, de én mindig késztetést érzek, hogy szétszedjem őket.


A képen kicsit sok a szelep és tartozékaik, mert ha már előkerül a hengerfej-szerelő szerszám, akkor érdemes az éppen készülő 1776 Stock-style motor hengerfejeit is előkészíteni az esztergályosnak.


Ezek után a szokásos lépések jöttek: szelepek becsiszolása 2 lépcsőben durvább és finomabb csiszolóporral, illetve a hengerek becsiszolása hengerfejekbe, majd a fejek ismételt összeszerelése.
A hengerek és hengerfejek felrakását a dugattyúk felszerelése már korábban megelőzte.


Valljuk be, nem gyakran látni tuning boxert ilyen kis dugókkal. Időközben már a hengerek és hengerfejek is felkerültek az 1200-as motorra, de arról majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése