2014. április 7., hétfő

Cal looker - 19

19 lyukat hegesztettem be a motortérben a festés előtt. Ezek valahogy így keletkeztek a 10 év alatt:
Először felfúrtunk egy feszszabályzót a motortérbe, mert az épített fiatalabb motornál már nem a dinamón volt az mint az eredetin (2 lyuk). Aztán duplakarbis lett a gép és útban volt a feszszabályzó, úgyhogy áthelyeztük azt (2 lyuk). Ugrott az autóból az 1,6 motor, és jött az Oxyboxer. Ekkor átkerült a feszültségszabályzó az ülés alá, viszont a tűzfalra felcsavaroztam egy kartergáz-szellőzőt (2 lyuk). A kartergáz-szellőzővel egy időben lekerült a motortér szigetelés, így rögzíteni kellett a korábban mögötte megbújó vezetékeket (már nem is tudom hány lyuk). A vezetékek mellett, még a dupla karbik benzincsöveit is a tűzfalra rögzítettem (most már tényleg nem tudom hányszor fúrtam át a kasztnit). Az már csak a hab a tortán, hogy a saját alu szellőztetődobozt egy CSP rozsdamentesre cseréltem, aminek természetesen máshol voltak a rögzítési pontjai, ráadásul a vezetékek és a benzincsövek sem fértek már el ott mint korábban (ismét fúró)...
Mindegy, most már nincsenek felesleges lyukak, sőt a festés után még a vezetékek is eltűnnek majd.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése