2014. február 16., vasárnap

Cal looker - próbafújás

Úgy döntöttem, hogy a hétvégét rászánom a bogaram festéséhez vett anyagok tesztelésére. Ezt főként a színhelyesség ellenőrzése miatt akartam meglépni, mert a rádiótakaró hátára edző nélkül felmaszált festék alapján nem tudtam egyértelmű véleményt alkotni. A próbafújást 2 oldalról közelítettem meg: Egyrészt a készülő bicajom vázát fújtam le, felhasználva a komplett rendszert a passziváló alapozótól kezdve, a gitten át, egészen a kikevert színig.


Másrészről az itthon lévő hátfalat, amit csavarozható formában kap majd az autó, részben szintén lefújtam egy kis alapozás és vizes csiszolás után. Ha ezt az elemet felcsavarom majd a sárvédő mellé, az megmutatja, hogy kell-e korrigálni a színen.


Ahhoz képest, hogy egy nem éppen steril garázsban, életemben először használva 2K-s anyagokat, az eltűnt szórópisztolyom helyett a legolcsóbb barkácsáruházival fújtam, nem is lett rossz. Sőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése