Pár dolog javult a Brasilia motorján az utóbbi időkben:
A karburátor fedelekhez az Alfa légszűrőrögzítések helyett már új tőcsavarok rögzítik a sportlégszűrőket, így megszabadultunk a cső darabokból és csavarokból rögtönzött felfogatásoktól.
Szintén a karburátorokról tűntek el a benzincső + csavar ledugózások. A felesleges csonkok helyeit már csavarok zárják.
A blokk meneteit kímélendő és az olajfolyást megelőzendő, az olajpumpa csavaros rögzítését tőcsavarosra alakítottuk gyári, tömítőgyűrűs olajpumpa anyával kombinálva.
A rosszul rögzített légterelő lemezektől megnyomódott, olajban fürdő harmonikacsöveket, a gyenge minőségű tömítéseket, főtengely szimeringet és a túlzottan sokk pasztát eltávolítottuk, majd új, minőségi darabokra cseréltük őket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése