2013. december 26., csütörtök

Formel Vau - vezérműtengely és a tőkék

Mivel elvetettük a Porsche tőkék alkalmazását, ezért könnyű, typ1 style tőkék után néztünk a piacon. Kritérium volt, hogy legyen minél könnyebb, érjen ide mihamarabb, és nem baj ha költséghatékonyak maradunk. Szóval félve, de az EMPI ultrakönnyű tőkéit választottuk. Azért van bennünk egy kis aggodalom, mert az újkori EMPI cuccok nagyon silányak, a mi motorunk pedig dupla szeleprugókkal lesz szerelve, szóval adódhatnak gondok. Másrészről viszont az Engle W120-as tengelye kimondottan puha anyagból van, az autót meg nem túrázásra használjuk majd, szóval ezen lehet kísérletezni.
Azért szeretnénk elejét venni a tőkekopásnak, ezért hozzányúltunk picit a vezérműtengelyhez: Első körben apu eltávolította a bütykök éleit, sorjáit.


Aztán én következtem, aki olajos, finom csiszolópapírral finomított a lecsiszolt éleken és simított az enyhén érdes bütykökön.


Végül 2 lépcsőben rápolíroztam a bütykök csúcsaira, illetve a lefutó-felfutó élek csúcsokhoz közeli részeire. Na ez az amit az én képességeimmel és telefonommal nem sikerült lefényképeznem...
A fentiekkel elmondható, hogy vezérműtengely oldalról mindent megtettünk, hogy elkerüljük az első indítást követő kopásokat. Természetesen amikor megérkeznek, a tőkéken is dolgozunk picit, illetve az érintkező felületek kapnak majd bőven a Cam Shield pasztából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése