2013. október 26., szombat

Kis szünet

Az utóbbi időben szünetelt a blog. A dolog oka, hogy Németországban voltam gyors egymásutánban kétszer:
Először egy barátom vendégszeretetét élveztük Münchenben, ahol (ha már nagy sörrajongó vagyok) picit belekóstoltunk az Oktoberfestbe.


Aztán az éjjeli hazaérkezést követően egy erőltetett munkanap után már indultam is vissza Németországba, de ezúttal tanulni. Nem nagyon kötött le ez a 4 nap, talán azért sem, mert jellemző a Német oktatókra, hogy azt hiszik, mi itt Magyarországon még reszelőt sem láttunk, nemhogy nyomatékkulcsot. Az egyetlen érdekes dolog a Nord Lock biztosító alátét páros volt, melynél a 2, egymással szembe fordított lépcsős alátét felületén lévő emelkedők meredeksége nagyobb mint a menet meredeksége, így nagy erőre van szükség a meglazításához.


Visszatérve, picit nyakamba szakadtak a dolgok, úgyhogy alig bírtam utolérni magamat, de most már ismét aktív vagyok, bogarazok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése