2013. június 11., kedd

Kicsit pihentem...

Az előző bejegyzésemben érződött, hogy elért az az állapot, amely sok embert elér időnként. Mindegy, az elmúlt hetekben lenyugodtam. Ez a csillapodás a következőképp ment végbe:
Egyrészt belenyugodtam, hogy nem tudok kimenni a Bug In-re, így nem akartam már az autómat időre összerakni. Megszabadultam egy nagy tehertől. Aztán megvették tőlem a 2 Bug In jegyet, így már az anyagi veszteség sem frusztrált. Már jobb volt a helyzet. Következett egy hétvége, amikor egy fél napot nem bogár szereléssel töltöttem, hanem otthoni hulladék anyagból csináltam egy dohányzóasztalt az új kéróba.


Eközben azért jól haladtam az aktuális motorral, és tudtam erőlködés nélkül csinálni. A hangulatom tovább javult amikor meghívtak Stockholmba, hogy onnan bogárral majd' 2000 km-t autózzunk északnak és megnézzük, hogy milyen az amikor nem megy le a nap. Szóval a Bug In jegyek árát és a Belga túrára szánt időt Repjegyre és egy közel 4000 km-es északi bogarazásra váltottam.


Összefoglalva: Hétvégén kinézek a helyi VW találkozóra, aztán 18-ától eltűnök 1 hétre Skandináviába, majd ott folytatom ahol abbahagytam, de kicsit visszafogottabb tempóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése